nedeľa 22. apríla 2018

Notino.sk / New in - unboxing

Ahojte, Vítam Vás u nového článku. ♥

Aj napriek tomu, že som Vám naposledy napísala že najbližší článok bude recenzia tak som to zmenila aj kvôli Vám. Tí čo sledujete môj instagram, tak viete že poslednú dobu veľmi dám na tieto instagramové ankety, kde sa Vás často pýtam ktorý článok práve chcete vidieť na blogu, včera som Vám dala otázku či na blogu chcete článok s recenziou alebo unboxing jedného z balíkov, ktoré som si objednala za poslednú dobu. A práve v tejto ankete zvíťazil unboxing, takže dnes Vám prinášam prvý unboxing a to práve zo stránky notino.sk, tak teda poďme na to. :)




Balík prišiel ako stále krásne zabalený a produkty obalené v bublinkovej fólii, tak aby sa produktom nič nestalo. A dodám, že aj dodanie bolo veľmi rýchle ! :)


V prvom zo zabalených balíčkov (vid fotka hore), boli produkty ktoré môžete vidieť už na fotke nižšie.  :)



Novinkami značky L'oréal Paris sú masky / peelingy Smooth Sugars, ktoré ma skutočne zaujali. Je možné kúpiť 3 druhy týchto peelingov, ja som si zvolila peeling s názvom Nourish Scrub ktorý je určený na výživu a vyhladenie pleti. Je určený najmä pre suchú pleť a keďže mám poslednú dobu skutočne problém so suchou pleťou, tak som neváhala a túto masku / peeling som si objednala. Zatiaľ som tento produkt neskúšala, ale po všetkých recenziách ktoré som čítala tak sa na tento peeling teším. Môžem ale už povedať, že tento peeling má neskutočnú vôňu ! Určite sa môžete tešiť neskôr na recenziu tohoto produktu. :)



Rúž, ktorý som si objednala a až neskôr som si všimla že vlastne nie je to ten, ktorý som chcela je rúž značky NYX. Chcela som si kúpiť nový matný metalický odtieň Seoul, ale objednala som si iba klasický matný odtieň taktiež Seoul. Ale keďže som si kúpila už aj ten metalický odtieň, tak aspoň môžem porovnať rozdiel medzi týmito odtieňmi. Ale každopádne mám radosť aj z tohoto odtieňu. NYX má určite jedne z najlepších rúžov. :)


Novinkou na eshope notino.sk je aj špirála značky Bourjois s názvom Adjustable volume. Táto špirála ma zaujala na základe toho, že na obale má aj malé zrkadielko v ktorom sa môžete kľudne namaľovať, no nie je to úžasné ? Ďaľšie, čo ma zaujalo je aj značka samotná pretože tejto značky som ešte nič neskúšala, takže ma lákalo niečo vyskúšať. Táto špirála sľubuje výrazne zahustenie rias, mala by mať efekt umelých rias, špirála by taktiež nemala zlepovať riasy a nemala by sa rozmazávať. 


Taktiež som si objednala nový Tangle Teezer, keďže ten môj starý už bol v katastrofálnom stave a mal vykrivené hrebienky a už som mala pocit, že ani nečeše. Tangle Teezer je určite pre mňa jedna z najlepších kief, aké som mala. Tentokrát som si zvolila krásný "letný" vzhľad kefy s plameniakmi. :)


V druhom balíčku ma čakali tieto 2 produkty. :)


Ďalším z produktov, ktoré ma veľmi zaujali je táto limitovaná edícia značky Nivea a to telová pena. Táto pena vyšla vo viacerých vôniach, ja som si vybrala divoké maliny a biely čaj. Je to krásna vôňa, som zvedavá aj na to aká bude táto pena ! :) 


Posledný produkt, ktorý som objednala je pánsky sprchový gél značky Axe s názvom Ice Gold. Tento sprchový gél som objednala priateľovi a má skutočne krásnu sviežu vôňu, ideálny sprchový gél na leto. :)


Všetky produkty pokope. ♥



Máte skúsenosť s niektorým z týchto produktov ? :) 

3 komentáre:

  1. Já bych ráda vyzkoušela ten scrub od Lorealu, slyším na něj samou chválu :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten Tangle teezer vypadá krásně! Já sama ho používám denně a už jsem si taky kupovala nedávno nový :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť