sobota 11. novembra 2017

Notino / New In

Ahojte. Dlhší čas na blogu nebol žiaden článok, nebudem písať že na to nebol žiaden čas, pretože čas sa vždy nájde. No žiaľ chuť písať alebo čokoľvek robiť nebola, no som opäť tu a dnes začnem iba oddychovým článkom a to new in zo stránky notino.sk.  Kto sleduje môj blog už dlhšie, tak vie že z tejto stránky objednám takmer každý mesiac. 

Tak teda poďme na to. :)


Ako prvé začnem sadou Hairmilk pre jemné vlasy značky Nivea, ktorá obsahuje lak na vlasy, šampón na jemné vlasy a kondicionér. Túto sadu som si objednala najmä kvôli šampónu s ktorým už mám skúsenosť a bola som s ním spokojná. Uvidíme aký bude kondicionér a lak na vlasy z tejto rady. Táto sada je vhodná aj ako darček či už na nejaký sviatok alebo aj na blížiace sa vianoce. Sada stojí 7,40 €, čo je ozaj dobrá cena ! Čoskoro sa môžete tešiť aj na recenziu týchto produktov.


Dvojfázový Selfie makeup značky Dermacol som chcela vyskúšať už dlhšiu dobu, aj preto som si ho v tejto objednávke prihodila. Krém je skôr hutnejšej konzistencie, dobre sa roztiera a pleť zjednotí. Tento makeup stojí 6, 70 €. 


Taktiež som už dlhšie hľadala nejakú dobrú špirálu a do oka mi vpadla táto značky L'oréal Paris s názvom Miss Baby Roll, ktorá má skutočne zaujímavú štetinku na nanášanie. Špirála je určená pre objem a natočenie rias. Cena špirály je trošku vyššia  a to je 6,85 €. 


Predposlednou vecou je uhorkový krém značky Ziaja, ktorý skvelo hydratuje pleť. 
Tento krém stojí do 3 €.


Poslednou vecou je paletka Renaissance Day značky Makeup Revolution. Táto paletka má krásne matné nude odtiene a nádherný obal. 
Paletka stojí 14,90 €. 




Sisa :)

3 komentáre:

  1. Ziaja ma dobré krémy, taktiež ma zaujala paletka od MUR. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Ziaji jsem už některé krémy vyzkoušel a byly fakt super! :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ziaju mám moc ráda, má super krémy :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť