pondelok 31. júla 2017

Makeup Revolution / paletka očných tieňov Renaissance + líčenie

Ahojte. ♥

Po pracovnom a náročnom víkende Vás vítam u nového článku, kde Vám ukážem moju najnovšiu "lásku" a to paletku očných tieňov značky Makeup Revolution, ktorá nesie názov Renaissance. Kto ma sleduje na Instagrame ju už vidieť mohol, tak isto ste ju mohli vidieť aj v článku o objednávke zo stránky notino.sk.  V dnešnom článku Vám niečo o nej napíšem a aj Vám ukážem malé líčenie s ňou. Tak dúfam, že sa Vám článok bude páčiť. 


 Paletku očných tieňov Renaissance som mala vo výhľade už dlhší čas aj napriek tomu, že je to novinka. Najprv som sa jej snažila odolať,  no neskôr to už nebolo možné a tak som ju prihodila do košíka. Prvé, čo ma na nej zaujalo je jej obal ktorý už na prvý pohľad pôsobí luxusnejšie.  Paletka je malá, takže je aj praktická keďže sa zmestí naozaj všade. Táto paletka obsahuje 5 očných tieňov, ktoré sú viacmenej lesklé. Ich pigment môžete vidieť nižšie na fotke, ja poviem iba že pigment je naozaj skvelý ! Čo sa týka výdrže, taktiež nemôžem povedať nič zlé aj keď po dlhšom čase (cca 4 - 5 hodín)  tiene začnú pomaly opadať. Pod tiene ale používam väčšinou bázu s ktorou vydržia aj dlhšie bez opadávania. Paletka obsahuje aj zrkadielko a aj aplikátor. Cena tejto paletky je okolo 15 €. 







Čo sa týka líčenia, tak som ako prvé použila krém značky Nivea ktorý väčšinou používam aj ako podkladový. Keďže cez leto make-up nepoužívam vôbec, tak tento krát som si zvolila iba rozjasňovač značky Makeup Revolution, ktorý používam už nejakú dobu a som s ním nadmieru spokojná. Ďalšie čo som použila bola špirála na obočie značky Bell, tejto značky som použila aj linku na oči.  Pod očné tiene som si naniesla bázu pod očné tiene. Z paletky som použila tri tiene a to hneď prvý, tretí a štvrtý. Ako posledné som použila rúž značky Nyx. :) 


Čo poviete ? :)







Sisa :) 

8 komentárov:

  1. To je úžasná paletka, má nádherné stíny a krásné balení !! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paletka sa mi hrozne páči, sú to také neutrálne odtiene, ktoré využijem kedykoľvek a na každú príležitosť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paletka vypadá super! Mám stíny od Makeup Revolution moc ráda :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc hezké líčení :) Mě si paletka získala hlavně obalem, ale mám tolik podobných odstínů, že musím odolat :)

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. keď som si dávnejšie objednávala kozmetiku MUR, tak pár dní na to vyšli tieto paletky :D a tak som už nechcela byť chamtivá a objednávať ďalšiu, ale to balenie je naozaj tip top :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc se mi líbí ten obal paletky, je takový originální. A líčení za jedna. Já se moc nemaluji, takže oceňuji holky, které tohle dokážou :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť