pondelok 17. júla 2017

Bilka / Pleťový krém

Ahojte,  po kratšej odmlke Vás vítam u nového článku. ♥

Dnes si povieme  niečo o pleťovom kréme značky Bilka, ktorý som skúšala celkom dlhú dobu. Nebudem písať dlhé úvody, ale poďme na to. :)


Značku Bilka som si za posledné mesiace veľmi obľúbila. Ako som už v úvode článku písala, tak dnešná recenzia bude o pleťovom kréme tejto značky. 


Krém je hustejší, ale veľmi dobre roztierateľný. Je bielej farby, veľmi dobre sa vpije aj keď si dáte väčšie množstvo krému. Tento krém má zvláštnu, ale príjemnú vôňu. Krém som spočiatku používala 2 krát, niekedy až trikrát denne. Neskôr som ho používala už väčšinou iba jeden krát, keďže som zistila že krém mi pleť krásne hydratuje aj keď ho používam menej (sila lenivosti) . A keďže krém obsahuje aj D - panthenol, tak je vhodný aj na leto a príjemné upokojuje aj opálenú pleť.  Ďalšia zložka, ktorú tento krém obsahuje je extrakt hrozna  a táto zložka má v úlohe hlavne stimulovať obnovu buniek a vyživovať pleť. Krém taktiež obsahuje aj glycerín, ktorý pleť hydratuje a zvyšuje elastickosť pokožky. 

Krém obsahuje 150 ml, čo je naozaj dosť  a vďaka tomu vydrží skutočne dlho.  A čo je úžasné, tak krém stojí iba 2,80 €. :) 



Zhrnutie:

+ pleť hydratuje
+ je vhodný na opálenú pleť, keďže obsahuje D - panthenol
+ pleť osviežuje
+ má zaujímavú vôňu
+ rýchlo sa vpíja
+ veľkosť, cena

- nenašla som žiadne.



Sisa :)

4 komentáre:

  1. já jsem si z první fotky myslela, že je to nějakej ochucenej tvaroh lol na mně

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vonia úžasne, zbožňujem ho, celkovo každý produkt ktorý som mala možnosť od Bilky vyskúšať môžem odporučiť. Zhrnula by som to že je to dostupná kozmetika, dobrý pomer kvalita a cena :) ale tá vôňa ma fascinuje!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bilka je môj nový objav, veľmi sa z kozmetiky teším a je naozaj kvalitná. ;)

    OdpovedaťOdstrániť