nedeľa 25. júna 2017

New in / moja objednávka z parfemy-elnino.sk

Ahojte ♥

V dnešnom článku Vám ukážem pár nových vecí, ktoré mi prišli pred pár dňami. Keď mi na facebooku nabehla už po 5. krát reklama na výpredaj na stránke parfemy-elnino.sk, tak som to už otvorila a chcela som vidieť tie zľavnené veci. A po pravde som ostala šokovaná, že výpredaj je skutočne výpredajom. A tak som si pár vecí hodila do košíka a znova nechala peknú čiastku na kozmetiku. Čo už nepoučím sa, ale mám aspoň obrovskú radosť. :) 

Tak teda poďme na to, čo som si vybrala. :)

Z tejto stránky som tuším predtým ešte neobjednávala, stránka má rýchle dodanie a veci prídu skvelo zabalené takže sa im nič nemôže stať. :)


Prvá vec, ktorú som hodila do košíka bol EOS krém na ruky s vôňou  Berry Blossom. Je to jediný z troch krémov na ruky tejto značky, ktorý som ešte nemala a preto som mu pri jeho cene neodolala. Stál niečo málo cez 2 €. :)


Žiletky sú vecou, ktorú človek už potrebuje pokiaľ nechce žiadne pásiky či strojčeky. Tieto žiletky vyšli niečo cez 1 €, čo je skvelá cena keďže jedno balenie obsahuje 5 žiletiek.


Moja prvá paletka značky Sleek, no neskoro som si všimla že sú to iba podkladové tiene. No všimla som si ale aj, že aj napriek tomu majú skvelú pigmentáciu. Tak uvidíme. Paletka vyšla asi 5€. :)


Paletka, ktorú som nemohla nechať tam je táto značky Makeup Revolution. Stále okolo 3 €. 


Kefu Tangle Teezer milujem a preto pri cene 6 € som neodolala tejto s ovečkami. :) 


Posledné dve veci sú darčekové kazety, ktoré som kúpila ako darčeky svojim rodičom. :)


Všetko pokope. Čo hovoríte na túto objednávku ? :)

Sisa :) 

5 komentárov:

  1. Pěkná objednávka :) paletky od Sleeku a Makeup Revolution mám ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé ta paletka super ! :) a moc se mi líbí ten Tangle teezer !:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tangle Teezer je skvělý, také doma jeden mám a jiný kartáč na vlasy nepoužívám :-) a jednorázová holítka u mě také vedou, epilátory jsou dost bolestivé a toto je mnohem jednoduší, i když to pak dlouho nevydrží.
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetko vyzerá super! Krém na ruky od EOS si chcem taktiež kúpiť a presne tento ružový, Tangle Teezer je môj miláčik, doma ich mám 3 a tento tvoj je nádherný! V poslednej dobe kozmetiku Grace Cole obkukávam stále, majú krásne produkty :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť